- :D:D:D











jejeje nyt on patterit kameras, tänää oon kuvaillu aika paljo, vvähä kaikkee et mitä oon ostellu nyt ja näi, mut tosiaan en jaksa alkaa siirtää niitä koneelle, huomenna tulee niitä sit.
nyt oon yrittäny opiskella ahkerasti ja oon touhunnu kans vähä sitä sun tätä, rippijuhlien järjestelyiden ja näiden vähä ikävämpien jutskujen takia oon saaanus stressata enemmän ja vähemmän. 
tosiaan läksytki pitäis viel tehä, huomenna onneks on iha muksa päivä, ainaki se aamupäivä.. eka tunti joka ois uskontoo menee johonki muuhu ku mennää kuuntelemaa ku joku piispa höpisee, jonkajälkeen heti kotsaa 2h ja sit 3h jotai muita aineita. 

ps. ettekö tykänny tosta kissasta tos edellises postaukses ku nii monta -.- -kohtaa oli ruksitettu =D=D=D=D= ?

1 kommentti:

julia kirjoitti...

oot nätti(: mee kattoo mun blogii ja liity toki lukijaks http://juliaeatstheworld.blogspot.com/