- enjoy this moment











Hehe tyhmä kuvapostaus taas kerra, en jaksa kirjotella mitää ihmeelistä.
Vähä sillai kerron et pysytte ajantasalla, täs syyslomalla en oo tehny oikeestaa mitään. Perjantai ei oikee onnistunu.. Ja sen jälkee oon ollu kotona vaaan. Tai olinha mä keskustassa maanantaina ja tiistaina. Ja kävin kyllä eilenki, ostin takin, lapaset ja kengät jeje. Täs mä nyt äitillä oon tän yön.. ja latasin Veeran, mun pikkusiskon koneelle Simsin ni se on iha täpinöissää sen kans :--D Alkaa hermot olla kireellä jo ku pitäis kokoaja kattoo ku se pelaa tossa..

Ja ainii, Jennan seinä ♥ se sai tollasen tekstin siihe aww. Mulleki pitäis tulla jonkilaine, kunha ensiks saadaan tapetoituu ja muute remontoituu se mun huone.. Mietin vähäse viininpunasta seinää ja tummanharmaata tollasta samanlaista tapettii ku jennan huoneessa.. mut en sit tiiä. Tekstistäkää en oo iha varma vielä, ku en sitä Time waits for no one -juttuukaa viittis jokapaikkaan änkee :D 

 mutjuu, hyvää syyslomaa kaikille, vielä sitä on muutama päivä jäljellä ! ♥ 

9 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

sulosii kuvia :) !

Jenna kirjoitti...

kiva blogi! =)

http://jennakettunen.blogspot.com/

Unknown kirjoitti...

Ihania nää kuvat:)

Inezz kirjoitti...

Mikä kamera sul on ? (--:

Teemu kirjoitti...

kiva blogi, rupesin lukijaks. tsiigail mun blogii kans c; http://suicidemonsterneedslove.blogspot.com/

Oona kirjoitti...

oot tosi nätti! :)

Anonyymi kirjoitti...

Millon uutta postausta? :)

Roosa kirjoitti...

äääAA en oo muistanu vastailla näihin :--D mutjoo, sori ku postauksia tulee nii harvoin :( ku musta on ni vaikeeta ladata noita kuvia tänne ku siin kestää nii kauan :D mutjoo, tästä eteenpäi tulee enmmän.
nii, kamera. joku canon tää on, iha sellane eijärkkäri et perus digikamera. joo löysin sen,
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=721945&shopId=19652&compartmentId=20160&categoryId=20670&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay

Pinja kirjoitti...

sulla on ihana blogi:o huomasin et olit liittyny mun lukijaks, kivaa:D mut siis eikös nää kuvat oo sossumontusta:o tai siis ahokujalta?