- 99 !







Hehehe kohta joku saa roosan 100. lukija tittelin !
kiitti kaikille joita vähäsen ees kiinostaa lueskella c:

Tässä taas ollu muuuutaman päivän tauko, koska en oo jaksanu kuvailla yhtään. On ollu vähä kaikkee muuta, kouluhommia ja sillee, vaikken mä koulua voi tästä syyttää ku opiskelu ei kiinosat tälläKÄÄN hetkellä paskan vertaa.
Toissaviikonloppuna olin siis häissä, mun sijaisvanhempien oma poika meni naimisiin. Kuvia en laita, ku kuulin iha ohimennen ettei facebookiin saa laittaa mitään, ni järkeilin ettei tännekään sitte kannata mitään pistää.. Mut ninnu oli tooosi kaunis ♥ niinkun aina.

Mullakin oli vähä stressiä niistä häistä, ku päivää ennen niitä kävin parturissa :):) mun elämän yks traumaattisimmista päivistä, mun hiuksista lähti aikalailla sellaset 20cm, tai siltä se näyttää. Mä en käyttäny pidennyksiä piiiitkään aikaan, nyt sitten taas palasin niihin.. Tosin vihaan pidennyksiä, ne klipsit sattuu ja sit ne irtoilee kokoajan ja on muutenki iha tyhmät :( oli paljo helpompi ku omat hiukset oli pitkät... Ja nii raitojahan pistettiin sillon kans.. tällasii ruskeita tai jotai emt. iha kivatha nää nyt ainaki värin puolesta, vaikka siinä parturinpenkillä hysteerisen järkyttyneenä valmiina itkupotkuraivariin olinki täysin erimieltä. Hyi ku se muija alko ite tupeeraamaan näitä, luulin et mun hiukset jää lopullisesti nii perseen näkösiks.
En mee enää koskaan parturiin.

Ja mitäs vielä, huomenna on musiikkia ja paritanssia koulussa, aiaiai että vihaan sitä päivää. Mut täs muu auta ku yrittää vaa jaksaa.
Viikonloppuna nollaan kaiken täysin.

ps. nois kuvis vähä näkyy tätä mun PALJON muuttunutta hiustyyliä...
Tää on iha samanlaine ku aina ennenki, ONNEKS. luulin et se vitun kampaaja from hell pilas nää iha kunnolla.

4 kommenttia:

Milja kirjoitti...

Kiva blogi sulla ja kivoja kuvia :)
Jään seurailee.

Käy kattoo:

http://something--about--me.blogspot.com

Ja tervetuloo lukiaks jos tykkäsit (=

Jasmine kirjoitti...

kiva blogi sulla :)

http://jayhooo.blogspot.com/

Miera kirjoitti...

Tykkään sun blogista, jään lukijaksi :)

http://mieranblogi.blogspot.com/

Nina kirjoitti...

äää, sulla on niin ihanat hiukset :D HALUAN NE! ;)


http://dreamoffi.blogspot.com/