- boooooooring







paras otsikko ja tylsät kuvat taas, ei haittaa. mut pidennykset tuli ostettuu sillä pienellä rahasummalla minä sain sitä isostelusta. kannatti kuluttaa se noihin ♥ ihanan pitkät ja paksut c:
huomenna ois lähtö turkuun vähä shopping, ja jotai muutaki vissii, siitä sitte eriksee. muute mun kesäloma on edelleen sitä samaa, en tee yhtää mitää järkevää. eikä nyt ees tee mieli tehä mitää, vituttaa ku oli pari hyvää päivää ja sitte tulee nää sateet taas :) ai että ihana suomen kesä !

6 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

nice blog. please visit also mine and tell me what you think <3 <3 <3

veera kirjoitti...

mistä sun pidennykset on ? ja voisitko tehdä niistä jonkinlaisen postauksen, sillä mä oon ettimässä pidennyksii ja oon ensikertalainen joten en tiiä mistä kannattaa tilata ja mistä ei :)

Roosa kirjoitti...

veera: nää on cybershopista. joo voisinha mä heti ku kerkeen :) pitää kahtoo.

Anette A. kirjoitti...

Pidennyksiin ja hiuksiin kannattaa aina kuluttaa rahaa ;)

http://www.keepstyles.blogspot.fi

Natalia Oona kirjoitti...

Onko noi siis Clip On pidennykset :) Mitä mieltä olet ollut laadusta, kannataako ostaa tuolta cybershopista?:)

Käy kurkkaamassa blogini : nataliaoona.blogspot.com <3

Roosa kirjoitti...

anette: totta ! c;

natalia: joo on :) ja nää on nyt kolmannet pidennykset mitä oon cyberistä tilannu, kaikki ollu tosi hyvälaatusia! että suosittelen.

tuolla joskus joku kyseli hiuspostausta, joskus mä varmaa tuun tekemää sellasenki :D pidennyksistä ja vissii iha hiusten hoidostaki. saa nyt nähä millo saan aikaseks.