- ÄLKÄÄ LUKIJAT KARATKO D: elossa olen vielä.

Palokassa on vierähtäny aikaa jokunen päivä nyt, tänää mulla on aikaa postailla viimei :D
Tulin tossa viiden aikoihi kotiin, Leevillä olin yötä sit kuitenki vaikka meiä suunitelmat kusi ..... Joku toine kerta sit. Heräiltiin aamulla Leevin kanssa sit johonki aikaan ja aloin miettii et mistä vitusta mä sen pyörän löyän ku Juho oli ottanu sen illalla mukaasa. Kyllä se sit siel Koon edessä oli ni pääsin sit lähtee Seppälän Cittarille ku samuli käski mut sinne, kävin sit siinä sen äidin työpaikalla ja lähin takas Palokkaan... Kannattiko, joo koska Kalle. Iha kene vaan takia en aja pyörällä ees noin lyhyttä matkaa kaatosateessa ! >:( Olin iha läpimärkä ja mun hiukset aaaaaaAA. Nojoo, iha hirvee päivä. Paitsi näin Kallen ni ei se sit enää ni hirvee ollu ♥








2 kommenttia:

Roosa kirjoitti...

Noi sun hiukses!!

alina kirjoitti...

kivoja kuvia :-)

http://millionbeautifulsmiles.blogspot.com/