- abcdefdpdjhgpadjgap

KoRn Ft. Skrillex - Get Up! 


joo kirjotan tän salasanan mun otsaan kohta, en taaskaa muistanu mikä se on XDXD noei se mtn, nyt muistan sen. elijoo.
oon äitillä nyt, eile olin keskustas eiku palokassa. eiku olin molemmissa, poljin keskustan kautta palokkaan, tuli siitä nyt muutama kilometri pidempi matka. kyytsäsin kaveria tarakalla, sit se tippu ja polvet ja kyynärpäät rikki. tervetuloa kyytiini.
tnä en oo tehny juurikaan mitään, leikkelin mä hiuksii tossa ja yritin saada niistä sellaset täydelliset niinku sillo yhes vaihees ne oli :--( siis otsista vaa, mut kumminki.


okei lyhyt postaus, teen myöhemmi tnä sen ruotsi part 2. lupaan tehä, en unoha.


// edit: ai en sit tehnykää :--D anteeksi. tänäänkää en kerkiä ku oon kokopäivän huitelemassa, oon vasta siin puolenyönaikaa kotona ja sillo ei kyllä kiinosta alkaa näpertämää mitää kuvia johonki bloggeriin :D::D:D 

Ei kommentteja: