Cybershop !


Cybershopilta otettii yhteyttä ja kyseltii haluisinko tehä yhteystyötä ja heti pistin sähkäriä sinnepäin takasin !
Ite oon tilannu aina mun hiuspidennykset tuolta, ja aina oon ollu yhtä tyytyväinen hintaan ja laatuun. Tilasin kans mun päättärimekon (klik) sieltä joka on rakkaus ♥ noita löytyy kans monessa eri värissä. Toimituksen kanssa mulla ei oo koskaa ollu ongelmia ja ehoton plussa on mahollisuus postiennakolla maksamiseen, etenki ku en mihinkää muihi suomalaisii kauppohi luota noide hiustenpidennysten suhteen, ja ulkomailta tilattaes pitää maksaa kortilla, jota en oo edelleenkää ehtiny hankkii ku oon pärjänny hienosti ilmanki :D

hiuslisäkkeet

lävistyskorut

goottivaatteet

hiustenpidennykset

korsetit

piilolinssit


hiusvärit

värilliset piilolinssit



Mitäs muuta mun päivään, tulin justiisa koulusta, oli taas yks näitä kivoja päiviä. Leikittiin kaikkii leikkejä melkei koko päivä ja keksittii vähä omia ja semmosta. Huomenna samat :-D Vois olla noita leikkitunteja jokapäivä, ei tarvis niillä teoriatunneilla töröttää siellä vaa annikkia kuuntelemassa. Vaikka kaippa se on pakko vaa jos meinaan valmistuu joskus. 

3 kommenttia:

Petu kirjoitti...

Ite oon tykänny kans Cybershopista ja joskus tuli tilailtuu kaikennäköstä kivaa sieltä. Nykysin ostan enemmän paikanpäältä tampereen cybershopista kamaa :) rakastan etenkin korutarjontaa.

http://snowwykirjoittaa.blogspot.fi/

Roosa kirjoitti...

petu: Voi että ku tulis käytyä tampereella.. :)
apua, just mietin et tilailen koruja sitte ku saan jonku lahjakortin ku mainostelin näitä mun blogissa :D

Roosa kirjoitti...

Huuu siistii! :)