- ONGELMA

Joo oon iha toivoton ton flickrkrjksPASKAN kanssa. Ilmottelen tässä vaan että postausta tulee sitte ku saan jonku viisaamma neuvomaan mite saan kuvia sieltä tänne. En tiiä kummassa on vika, siinä vai täs bloggerissa. Ku pari lukijaa lähti heti ton mun edellisen postauksen jälkee nii aattelin tulla ilmottaa että en oo lopettamas bloggaamista vaikken osaakkaa tota flickckdfkj juttuu käyttää, tässä sitä opetellaa vasta.
Saatte teki neuvoo, vinkknä vaa.

Tänää heräilin aika onnellisena pitkästä aikaa ku sain nukuttua kunnolla univelkaa pois. Oon taas nii huono nukkumaa. Nyt oon äitin luona ja pitäis pikkusiskon luona lähtee käymää, mut saa nähä jaksanko herätä tarpeeks aikasin.. Kouluhommia oon tehny nyt sen verra ku pitääki, yks pieni tehtävä viel tekemättä jonka palautus on 7. päivä. Kuun lopussa sit alan stressaamaan niitä muita. Tää väsymys tekee kaikesta vaikeeta.

Jotai mikä sai mun iloseks oli Stepan keikka alkuviikosta meiän opistolla ♥ tällaste takia tykkään opistosta kauheesti ! 

3 kommenttia:

Sara & Linnea kirjoitti...

Kokeile Photobucketia? Se on tosi helppo ja tallennustilaa on vaikka millä mitalla! Nimim. mulla parisen sataa kuvaa siel ja käytössä vasta 3% koko kapasiteetista :)

http://ruusukerotta.blogspot.fi

Roosa kirjoitti...

Sara: okei kiiitti, käyn kurkkailee siel jos se ois helpompi :)

Katja kirjoitti...

flicril on helppo käyttönen siis ku oot ladannu kuvan sinne ni avaat sen painat Share nappulaa mikä on sen kuvan päällä ja kopioit kokonaan sen tekstikentässä olevan tekstin sit meet sinne postaukseen mitä oot kirjottamassa ja liität teksin sinne html koodin puolelle. Toivottavasti sait jotain selvää ja tää oli se juttu mihin tarvisit apua :D

jos haluut ni voit käydä kurkkaamassa munkin blogia:
http://this-is-my-life-katja.blogspot.fi/ :)