- Tältäkö se tuntuu, kun löytää oikean


Olen palannut. Vihdoi tää antaa lisätä taas kuvia, eipähä tarvinnu sitä flickdfkdfkKAKKAA opetella käyttää. Mut jooh, täs on joulut ja uuetvuodet vietelty. Heräsin täs yöllä yhtäkkiä johonki kummaan ja aattelin kokeilla toimiiks tää jo. Tein parit uudenvuoden lupaukset ja yks niistä oli et postailen enemmän ja aina sillo ku kiinostus riittää :d Oon ollu iha kauhian laiska, ehkä otan vaa itteeni niskasta kii paris muuski asias. Haha kuulostaa iha siltä ku tekisin asioille jotai. Tai sit mä teen oikeesti. Jooh mut see ya !

5 kommenttia:

Noora kirjoitti...

Häh, mulla teki muuten ihan saman: ensiksi valitti että kuvatila on loppu, pari päivää (kiroamista, huutoa, raivoamista) ja antoi jälleen lisäillä kuvia. Mitatamaon...?

MUUTEN sinulla on todella kiva blogi!

roosaeveliina kirjoitti...

ihana blogi c: ! & oot kaunis :)


http://roosa-mydream.blogspot.fi/

HENNA kirjoitti...

Tosi kivan olinen blogi sulla! :) Kisu kuvat on aina just parhaita! :D


Kurkkaisithan myös, ja heitä vaikka mielipide :) , tai jos nappaa liity ihmeessä lukijaksi♥

http://hennankengissa.blogspot.fi/

Iidakutuniva kirjoitti...

Tosi kivan olonen blogi sulla ! Oot kaunis :) Millasta on opiskella nuoriso- ja vapaa-ajan ohjausta ?

http://withoutwings-iidasd.blogspot.fi/

Roosa kirjoitti...

Kiitti kaikille! ♥ Tosiaan en oo paljon päivitelly tätä blogia, pistän ihan rikkoutuneen kameran syyksi tämän + totaalisen jaksamattomuuden opintojen kanssa! :( nyt kesällä mulla on työssäoppiminen kaiken lisäks, mutta palkallinen sellanen, joten ehkä mä hankin pian kameran ja palaan bloggailuun uusin ja pirtein mielin ;)

Iidasd: Sulle vastaan vielä tähän erikseen, että kyllä on :D Vaikkakin rankkaa esimerkiks just tän kesän työssäoppimisen vuoks. Lisäks suoritan mun ensimmäisen näytön ikinä! ja mua jännittää ihan sairaasti.
Mutta voin suositella tosi ilolla tätä alaa kaikille joita yhtään kiinnostaa ihmisläheinen ja tärkee työ :)