-

Niin tässä tämä nyt sitten on, uusi blogini. Vanhaoli jo niin vanha etten mä jaksanu katella niitä vanhoja merkintöjä.
Vanhat lukijat tosin olis kiva saada takasin, että niille saan sitten ilmotella tästä nyt heti kun jaksan.

Eli tosiaan, uusi blogi nyt. Tänään kun tulee 15 vuotta ikää täyteen, niin ajattelin et nyt ois hyvä alottaa alusta tää koko turhuus. En muista nyt kauanko sitä edellistä kirjottelin, ku mulla oli aika monia erilaisia ja eriasioita koskevia blogeja, tosin ne nyt ei ketään kiinosta. Oon silti ajatellu että jos jonkun ihan yksittäistä aihetta koskevan blogin tekisin, koska ideahan mulla on valmiina pyörimässä päässä. Kuitenkin sit jossain vaiheessa kävis niin että juttu alkais loppua ja sit en jaksais kirjotella yhtään mitään. Katsoo nyt mitä keksin.

Tähän blogiin oon ajatellu oikeestaan kirjotella ihan mun omista jutuista, jotka sit ei ketään kiinosta, joten saatan kirjotella pitkiäkin postauksia esim. ihan ajankohtasista asioista tai muuten vaan mua ärsyttävistä, innostavista tai jostain oudoistakin uutisista, ilmiöistä tai mun omaa näkemystä asioista, joihin tahtoisin voivani vaikuttaa ja saada mielipiteeni esille.
Osaan ilmaista mielipiteeni, mutta siitä saattaa olla moni toista mieltä, että teenkö sen oikein tai muuta paskaa, mikä mua ei kiinosta. Kaikilla on mielipiteensä. Tykkään myös väitellä ja päteä, eli musta saattaa saada hyvänkin keskustelu- tai väittelytoverin. :)

Öä, mun unirytmi on taas vähän niinjanäin, kello on 4:26 aamullayöllä. Heräsin tossa joskus 1:30 kahdeksan tunnin päiväunilta! Saa nyt nähdä mite jaksan niitä kaikkia sukulaisia tänään, kun änkevät tänne... Toivottavasti eivät ihan heti aamusta tuppaudu .___.

--

✖ roosa

Ei kommentteja: