-

Tässä nyt kun aikaa on, ajattelin tehdä ekan oikeen postauksen. Kertoilen uusille lukioille itsestäni ja niin.

Eli tässä 25 totuutta minusta

1. Nimeni on Roosa.
2. Facebookista löydät minut täältä
3. Niin myös IRC-Galleriasta, koska en oo päässyt siitä vielä irti :D
4. Öö mulla on kissa.
5. Kuuntelen paljon musiikkia, laidasta laitaan. Lempibändi on ollut jo monen vuoden ajan Slipknot. 
6. Last.fm, sieltä löydät jokaikisen kappaleen josta tykkään ja jota olen kuunellut.
7. Perheeseeni kuuluu itseni lisäksi 11-vuotta täyttävä pikkusisko Veera ja äitini & isäni.
8. En keksi oikeesti mitään nyt.
9. Hiukseni ovat mustat, puoleenselkään asti ulottuvat.
10. Lyhyeksi jäin, 156cm pituuteen :c
11. Mistään henkilökohtasista jutuista en jaksa alkaa sepittämään, mutta sairauksia mulla ei ole muuten kuin  masennusta ja ihmeellistä selkäkipua, johon ei vielä ole saatu vahvistusta, että mitä se on.
12. Mitään varsinaista harrastusta mulla ei ole enää, bassoa soitin ehkä vuoden, jonka jälkeen kyllästyin. Ei siitä paljon iloa irtoa kun yksin rämpyttelee..
13. Ensikesän suunnitelmissa on pyöriminen Jyväskylän keskustassa kavereiden kanssa c:
14. En tykkää koirista, hevosista, marsuista, hamstereista, rotista, madoista, linnuista tai muista ällöistä lemmikeistä.
15. Tällähetkellä en seurustele enää :(
16. Mä en voi valita mun ystävistä yhtäkään 'parhaaksi ystäväksi', ei mulla sellasia ole, kaikki mun ystävät on parhaita. Ei mulla niitä montaa olekaan. Kavereita ja tuttuja on paljon.
17. Tykkään käydä koulussa, kavereiden takia, kun asun täällä kaukana kaikesta ;___; Ja ku ei niitä yhteisiä harrastuksiakaan oo kavereiden kanssa niin koulu on ainut missä nähdään ja niin. 
18. Mua ärstyttää monet asiat. 
19. Yks asia niistä on ku kouluun pitää herätä aikasin :D Ja kun Laukaaseen ei mene ku 1 linkki sillo vähän ennen puoli 9. Ei siihen aina ehi ... 
20. Matikka ei ole kovin vahva aine mulla, vaikka sainkin yllättävän hyvän numeron viimekokeesta, 5½ !
21. Siitä musiikkimausta vielä. Nauran itekin, kun kuuntelen ensin Cannibal Corpsee ja heti perään Astetta. Ahaha. Genreuskovaisuus tosiaan on perseestä.
22. Oon oikeesti tosi ujo. Ja tosi huono tutustumaan uusiin ihmisiin, enkä mä ole ikinä se joka tekee alotteen ja alkaa juttelemaan ja tutustumaan. Oon tosi hiljanen sellasessa porukassa jota en tunne.
23. Mielipiteitähän minulla siis on, mutten mä niitä niin esille tuo. Syynä mun arkuus varmaankin.
24. Olen negatiivinen ihminen.
25. Mun piti tehä 40, mut en jaksa enää =D

✖ roosa

Ei kommentteja: