-

Tekis mieli piristyä nyt :D Kello on 5:35 aamullaaaa ja kohta kouluuun. Päätin nyt kuitenkin kirjotella postauksen, vaikka tiiän että aika menee tiukille. Mitäväliä.

Niin, lueskelin mun yhden kaverin blogia, ja sain nyt inspiraatiota kaikkiin kivoihin postauksiin ja kirjotuksiin ja kaikkee, mut tarvisin uuden kameran. Pitää puhua siitä sne hankkimisesta äitille, jos saisin sen myöhäsenä synttärilahjana, kun sitä synttärilahjaa saanut sillon. Ehdotuksia otan vastaan, hyvistä järkkäreistä ! Koska en tiiä niistä mitään, ni apu ois kiva :D
Tähänkään postaukseen en ees viitsi laittaa mitään kuvia, ku en tykkääkään kuvata huonolla kameralla :( En saa nii hyviä kuvia ku haluaisin.

Mitäpäs eilisestä kertois.. Normipäivä koulussa, matikkaa, äikkää, musiikkia ja liikuntaa. Ainiin joo. Aamullahan mä tein rustokorua, kuitenkin siinä hyvin onnistumatta... :D Veri valui kaulaa pitkin, siitä sentään sain kuvan, mutten mä ees ehtiny ottaa itse rustosta kuvaa, sen veren takia. Kannattiko. Ei. En kokeile enää ikinä, vaikkei se sattunu yhtään. Ois pitäny kuvata koko juttu videolle, olin aika koominen ... :D:D:


Joku päivä pitäis keskustassakin pyörähtää.. Alicjaa ois kiva nähdä nyt pitkästä aikaa. Ja nyt kun tota rahaakin on ja ostamisentarvetta, niín senkin takia. Mustat farkut mä tarvitsen ainakin. Kirpparillekin haluan aaaaaa. En vaan tiiä missä sellanen olis :D Palokassa on yks ainaki, mut Jyväskylän keskustasta en nii oo varma.

Mitäs tänään koulussa. Viivi ilmottelikin eilen mitä aineita meillä on. Bilsaa ? Matikalla ainakin alkaa ysiltä. Läksyjä en oo tehny, ehkä mä ne väsään kohta. Tai sitten en.

HEI OSAAKO JOKU AUTTAA kun en voi alkaa lukemaan  muiden blogeja, koska tää mun blogger heittää mun toisen blogin tunnukset siihen, kun yritän lisätä itteeni jonkun muun blogin lukijaksi ? :( Haluaisin kovasti seurata muiden blogeja, muttei se siis onnistu.
Jos joku tietää miten sen saa siihen vaihdettua, ja jos joku edes ymmärsi selitykseni, niin mulle saa selventää asiaa.

✖ roosa

2 kommenttia:

Oona kirjoitti...

Mul on Canon EOS 500D ja kyl se ainaki on hyvä ;o

Maija kirjoitti...

canonin tonnidee ois kuulemma ainaki helppo käyttää aluks ja näi, mun sony on iha kohtuuhintane ja oon nähny sonyja viiellä muulla ja parilla kaverillaki on se. mut kameroita löytyy kaikennäkösii, en ite osaa suositella :D