- ensimmäinen päivä tarjoilijana

Ääh, muistutukseks itelleni, että oon ääliö, yritä ees.

:---) Nojoo mut, eilen eka päivä tetissä. Voin sanoo että iha hullun raskasta, en ois itekään uskonu. Tein siellä iha täyttä päivää, sitä samaa mitä ne muutkin tarjoilijat.
Siivosin pöytiä astioista jaa pesin niitä, pyyhin pölyjä, laitoin juomia, tein vähän kaikkee.
Ei toi nyt kuulosta pahalta, mut teepä tuota 6h putkeen .___. Ja alku oli kamalaa, koska en tajunnu enkä osannu mitään, ja asiakkaita tulvi sisään, koska lounasaika. Ja mulle vaan toitotettiin 'asiakas tulee, asiakas tilaa, asiakas syö, asiakas lähtee' nii ? Sit pitää olla iha helvetin nopee et ehtii viemää ne tiskit ja esipestä ne, ja sit kans pyyhkiä pöytä ennen ku uus asiakas istuu siihen syömään, koska muita vapaita tai puhtaita paikkoja ei ole. Sitten valitetaan ettei oo puhdas paikka ♥ Onneks se lounasaika sit meni jo parissa tunnissa, sit tuli hiljasempaa, mut töitä riitti..

Yhessä vaiheessa ku olin tehny iha kauheesti kaikkee, ajattelin et joo, kohta tää mun päivä on varmaan puolessavälissä... Kellohan oli vähän yli 12. Eli tunnin olin tehnyt hommia, vielä 5 samanlaista jäljellä ♥ Sillo kadotin uskoni helppoon päivään ilman koulua.
Hikikin oli kun siellä saa oikeasti juosta ravintolan ja keittiön välillä. Lisäks siellä on helvetin kuuma.
Kesä näkyi ikkunasta ♥ AAaaa, näytti iha kunnon kesäpäivältä, ihanku ois ollu +23 astetta. Tosin siellä tuuli kauheesti. Koko eilisen päivän, siks varmaan oliki nii viileetä, vaikka aurinko paistokin ihan kunnolla.
Mun jalathan oli NIIIIN kipeet että huhuhu. Ei oo tennarit parhaat kengät tuollaseen seisoskeluun ja hyppelyyn. Varsinkaan ku ne kengät on yhtä kokoo liian pienet.. Kävi siinä sit niin että halkes koko kenkä... ! :D

Kello on 7:06, aaaaa kohta 9:15 bussilla keskustaan, oon siellä tuntia aikasemmin ku mun työt alkaa. Aamushoppailua ?

Ei kommentteja: