- Huono päivä

Tosiaan, aika ankea ja rasittava päivä tänään oli. Nelosvaroitus matikasta, wuhu. Kaiken paskan huipuks joku sossuntäti kävi tässä :) Nyt on sit sekin asia jo ok. Nyt olen vaan alkanu miettimään, että oliko tää nyt sittenkää niin hyvä juttu. Rankkaa tulee olemaan.

Mitäs muuta tänään. Tämä mun selkä kävi vielä kipeemmäksi ku aikasemmin, olisin lähteny loppupäivästä kotiin, mutta tyhmänä menin liikunnan opettajalle sanomaan, että käyn siellä terkkarilla :):) Eipä ollu terkkarin vastaanottoa ilmeisesti, ja Heinille marssin takaisin ilmottamaan että 'No ei se oo siellä, voinko lähtee kotiin ku sattuu ?' 'Mä en voi noin vaan päästää sua lähtemään täältä' Vihaanvihaanvihaanvihaan. Siellä salin reunalla istuin ja katsoin ku muut tanssi jotain iha ihme juttua :D:D:D Näytti hauskalta kyll.

''Kotitehtäväksi sivu monistenipusta,
Roosa jää hetkeksi tunnin jälkeen.''


Jeee, oon kuulemma ihan paska, mutta sit kehutaan kuinka hyvin osaan käyttäytyä tunnilla, vaikka tuossa nätissä keltaisessa lapussa on alleviivattuna heikko tuntityöskentely. Huhuhu ok.
Huomenna sitten sinne pienryhmään Viivin kanssa, me nelosvarotuslapset ♥
Koskela siis selitti jotai paskaa siinä koko välitunnin, sit kun pääsin koululle takasin, sieltä kirjastolta, jossa meidän matikantunnin pidetään.., olin sit ihan sekasin, luulin että meillä on enkkua :D:D No, menin sit sinne enkunluokan eteen, Rytkönen tulee sieltä käytävää pitkin ja alan sit selittää sille että miks oon myöhässä. 'No tuota, ei sulla kyllä mun tuntia nyt ole, mennäänpäs yhessä kattomaan tuolta' No aha =D
'Mä en muistanu sua kehua siitä enkun kokeesta, meni tosi hyvin, kun jotkut ysin oppilaatkin sai tästä kokeesta kaseja. Hienosti meni! :)' Tjaa'a, oli siinä sitten pakko myöntää Ullalle, etten mä ollu kovin tyytyväinen siihen numeroon ja että mulla on tosi kovat odotukset itteni suhteen enkussa. Kai se sitten ymmärtää, jos sitä edes kiinostaa, että oikeesti panostan ees tähän aineeseen, kun muut menee nyt vähän niin ja näin. Kiinostus opiskeluun = heikkoa. Voisin edes yrittää, vaikka ilman kummosempaa yritystä mulla ei juurikaan ole. Enkkukin menee näin hyvin vaikken lue juuri yhtään, mut se siis onkin ainut aine mihin mä suhtaudun oikeesti tosi vakavasti.



Historia koe tällä viikolla, taitaa olla joku toinenkin. Nyt antoi Koskela noita tehtäviä ihann liikaa, huomiseksi pitäisi tehdä, en oo ees alottanu. Äikän opettaja käsk tehdä sen jonkun novellianalyysin loppuun seuraavalle tunnille, joo oota ku mä ees yritän, anto se onneks viikon aikaa kun meillä nyt on 2 koetta tällä viikolla.
Mitähän vielä. Alkaa koulukin stressaamaan jo.



TET-paikkakin puuttuu vielä. Otin tuolta netistä noita yritysten numeroita ylös, soitan huomenna ruokkiksella noi läpi. Onhan tossa muutama noita. Kahdeksan. Toivottavasti joku ees ottaa.
Kaikki pelottelee sillä salmonellatestillä, mua ei ees kiinosta enää, kun joudun muutenki varmaan jonku kämäsen huoltoaseman pikaruokalaan. Submarinelle nyt ensiksi yritän. Jossei sit mikään  noista onnistu, ei siinä muuta kun Jyväskylän keskustaan taas kiertelemään jokainen paikka läpi, tälläkertaa varmaankin kaikki ruokapaikat ja ravintolat. Noihin kauppohin kun ei mihinkään ole otettu. Halosesta ja Torikeskuksen S-Marketista lähtien oikeestaan kaikki paikat käyty läpi.
Tälläviikolla joku hyväpäivä sitten kyselemään taas.

Mua ärsyttää nyt, en osaa laittaa näitä kuvia mitenkää,
lolololololool nää mene yhteenpötköön ylhäältäalas vaan >:(





Ei kommentteja: