- This is getting to be an obsession


Mitäs tänään. Rankka päivä taas tetissä huhhu. Pääsin sieltä pois onneks jo kolmen jälkeen, kiitos. Mut ei kaikki mennykää iha nii hyvin. Nousin väärään linkkiin ku olin tulossa tänne päin :---)
Matkiksesta lähti, luultavasti katoin  ihan väärin ja meninki 3. laiturilta, vaikka piti mennä 2, niinku aina ennenki.
Tää oli ainut kerta jollon en kysyny että hei meneeks tää ees 4-tietä pitkin. Just sillon kaikki menee väärin. Mut siinä luki Karstula ! Kuitenki meni jostai iha tosi oudosta reitistä.

Siinä sit aloin miettimään et mitä helvettiä, tää ei oo iha ok nyt ku ei näyttäny tutulta se reitti enää. Onneks on puhelimessa navigaattori :-------D Siitä sit oma sijainti, ja ilmeisesti just sillon olin jo Palokassa. Mietin et .. no pitäiskö painaa stoppia jo ennenku oon iha eksyksissä. En sit painanu ja ootin ja ootin.
Sit alko näkymään tuttuja kauppoja, Palokan Prisma. Siinä vaiheessa olin varma et joo, nyt tää menee oikeeseen suuntaan. Ei se mennykään.. :D
Yhtäkkiä olin Puuppolassa, enkä ees oo käyny siellä ku muutaman kerran. Iha ihmeellisiä maatiloja siellä vaan. Tunnistin sit yhe kyläkaupan jota ennen olin jo painamassa stoppia et joo nyt jään tähän keskellä metsää ja soitan äitille :( Hyvä etten tehny sitä virhettä.
Vähänaikaa olin jo iha hukassa. Sit tajusin et joo tää menee nyt sitä vanhaa tietä (?) Tikkakoskelle päin. Olin et ok, pääsen ees Tikkakoskelle. Siinä vähä aikaa odottelin viel, KUNNES SIT näin mun sinisen pelastuskyltin, __4 TIKKAKOSKI__. Joo. Arvaatteko jo ? Kävelin 4 kilometriä Tikkakoskelle. (Ei se ehkä nii pahalta kuulosta, mut kyllä se oli paha. Edellisen päivän mun jalkapohjia kidutettiin siellä ravintolassa seisoskelemalla lähes 6h putkeen, tänään sama homma. ÄÄää.)
Koska äiti ei vastannu ees puhelimeen sillon :------D
Iha hirveetä, voisin nytki olla jossai Karstulassa kaukana, puhelimestaki loppu akku ku turhaan soittelin äitin äänettömään puhelimeen. Jossain vaiheessa se sit tajus vastata ja ragesin siinä etten tiiä yhtään missä oon ja tossa äsken luki 4 kilometriä Tikkakoskelle. 
Setä sit pelasti ja tuli hakemaan mut pois. Hirvee päivä.

Mitähä huomenna sit tapahtuu. Ainiin tapahtuu jotakin varmasti, se mun sijaisperheen muija tulee käymään _täällä. Hmm. Ilmeisesti nyt päätetään millon muutan sinne. Tai sit ei, ehkä mun pitää olla siinä mukana, mutku oon tetissä ni se lykkääntyy vieläki.. :(



1 kommentti:

saraneiti kirjoitti...

Jaa'a :D <-- mitää ? ;o